Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Saturday, February 27, 2010

Sembuh sudah Denggi (Alpha Lipid) & Berat Hubby turun lagi (Slim DietII)

Aslkm wbt..

Apa khabar semua pembaca setia alphalipidpower.blogspot.com.

Sekarang ni musim denggi masih belum surut, termasuklah wabak ini telahpun merebak kepada salah sorang ahli keluarga kami. Ini kisah yang saya belum update di mana Adik saya (sebelum ni x minum alphalipid), telah dimasukkan ke wad pada awal Januari 2010 yang lalu setelah menghidap demam selama beberapa hari dan akhirnya dr. mengesahkan adik saya (leo) positive kena virus denggi. Platlet darah merah turun ke 44 shj dan keesokannya turun lagi ke 29. Mak dan abah kat kampung terkejut dan risau kena tahu adik masuk wad. Sebaik sahaja dengar khabar, kami tengok stok alphalipid ada lagi di rumah dan pagi sabtu terus kami bergegas di Hospital Banting. Sampai di sana tengok adik lemah aje sebab selera makan dah kurang. So hubby bancuhkan segelas alpha lipid dan suruh adik minum. Hubby suruh adik minum tengahari, petang dan malam. So lepas ambil alpha lipid pada pagi dan tengahari, pada belah petang adik ipar call beritahu platlet darah suaminya dah naik semula ke 44.

Pada malam dan pagi esoknya (isnin) adik minta keluar sebab badan dah sihat dan platlet darah kembali normal. Doktor pun terkejut dan benarkan adik keluar dari wad dan alhamdulillah dalam tempoh 2 hari sahaja adik dah discharge. Kami sekeluarga memanjatkan kesyukuran kerana dengan izin Allah, usaha kami dengan alphalipid telah menyelamatkan nyawa darah daging kami sendiri daripada penyakit berbahaya ini.

Haa..mesti nak tahu progress hari ke 5 diet hubby..so sekarang berat hubby turun ke 76.7 dan ukur lilit perut dah turun dari 40 inch ke 36.5 inch. Tengok hubby control makan nasui tapi banyak makan lauk berasaskan protin. Susu krimer pun dikurangkan dan minum air masak banyak. Semalam ikut hubby hantar SDII kepada beberapa org customer dan semalam petang sahaja 4 tin SDII dah dibook orang. FUhh..memang betul2 hangat produk ni sebab hubby sendiri yang try dan benda ni memang ble pergi jauh..Hubby yang sebelum ni malas nak diet2 bila try produk ni terus confident nak propose kat customer. Semalam jumpa Puan Ziana dan adik beliau di Kota Kemuning dan beliau sebelum ni try produk HL dan berminat nak pasarkan SDII ni setelah melihat kesannya nanti. Good Luck Pn Ziana !!!

Sesiapa yang berminat, boleh dapatkan SDII daripada saya Pn. Nor, dan beberapa business partner saya yang tertera. Buat masa sekarang memang stok ni cepat habis, dan kalau puan / tuan nak order, sila call saya segera dan kalau sekiranya anda jauh, bleh call atau sms saya. Insyallah pesanan anda akan tiba dalam tempoh dua (2) hari bekerja. Buat Kak Sal (Kluang) dan Puan Azean (Klang) teruskan usaha diet anda. Yakin sihat, ceria dan ramping...


CALL saya 0197562866/0192820866 untuk dapatkan stok atau menjadi business partner saya.

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN