Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Wednesday, February 3, 2010

Diet Paling Mudah. Jom Mulakan Diet anda !!!


Aslkm w.b.t.


Apa khabar pembaca setia. Hampir 3 minggu saya tidak update blog ini kerana ingin memberi lebih masa kepada anda di luar sana membaca entry Slim Diet II yang kini meletup di pasaran. Mudah sahaja program diet ini, ada yang sibuk2 nak berlapar untuk mendapatkan berat ideal dengan mengelakkan makanan2 berkhasiat dan ada juga yang saya dengar makan buah sahaja. Susah betul nak dietkan?

Tapi kini anda x perlu risau kerana produk Slim Diet II ini amat mudah dan sesuai bagi anda yang tak nak berlapar tetapi nak kurus. Inilah produk yang saya ingin perkenalkan untuk anda cuba. So kali ini saya ingin kongsi serba sedikit pelan diet Slim Diet ini. Kalau anda nak cuba, hubungi saya untuk dapatkan produk ini. Jangan malu2 yek...

Apa itu slim diet (SD2)?

SD2 adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral.

SD2 juga bukanlah 'meal replacement' dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah 'meal supplement' dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK. Ianya terbukti:

  • SELAMAT DAN EFEKTIF KERANA BERSUMBERKAN ALAMI
  • BERTINDAK MENGIKUT SISTEM PENURUNAN BERAT BADAN SECARA SEMULAJADI DAN MAKSIMUM
  • MEMULIHKAN PUNCA PERTAMBAHAN BERAT DAN BUKANNYA HANYA MERAWAT SIMPTOM
  • TIDAK MENYEBABKAN OTOT MENGGELEBER ATAU KENDUR MELAINKAN OTOT DAN KULIT YANG MANTAP.
  • NYAHTOKSIK & PEMBERSIHAN SISTEM BADAN BERLAKU SECARA SPONTAN.
  • PROGRAM YANG MENAWARKAN GALAKKAN HEBAT DENGAN PENURUNAN YANG CEPAT BERBANDING DENGAN PROGRAM YANG BERASASKAN LATIHAN FIZIKAL DAN KAWALAN KALORI.
  • BERDASARKAN JUMLAH JUALAN DI ASIA-PASIFIK, PRODUK PENURUNAN BERAT BADAN NZ NEW IMAGE SDII TELAH MENURUNKAN 6000 TAN LEMAK DISELURUH DUNIA SEPANJANG 21 TAHUN DIPASARAN.
  • DIJAMIN HASIL YANG MEMUASKAN, BERKESAN DAN MENJIMATKAN.

Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat). Ianya tidak menyebabkan:

  • Rasa lapar yang menyeksakan.
  • Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.

Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.

PROTIN

Protin adalah asas kepada semua sel yang hidup. Protin adalah berasal dari perkataan Greek yang bermaksud 'pertama' kerana protin dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali.

Protin sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu menyimpan protin, maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel hati pula digantikan setiap 2 minggu manakala sel-sel darah adalah setiap 30 hari. Oleh kerana sel-sel organ ini terdiri daripada protin, hanya protin sahaja yang dapat membina, membaiki dan mengekalkan fungsi tubuh kita.

SLIM DIET II atau singkatan SDII dari NEW IMAGE hanya menggunakan Protin Soya Isolat sebagai ramuan asas dalam SDII. Protin soya Isolat merupakan komponen protin yang telah diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protin berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas dari lemak tepu dan kolesterol.


Makanan yang disarankan ketika menjalani program ini.

MAKANAN BERPROTEIN
  1. ayam(tanpa kulit)
  2. daging
  3. cheese
  4. telur
  5. ikan
  6. makanan laut(udang,ketam,etc)
  7. kambing
SAYURAN SEGAR
  1. asparagus
  2. kubis
  3. lobak
  4. cendawan
  5. tomato
  6. bawang
  7. dan sayur2an yg lain
*tidak digalakkan mengambil makanan berkabohidrat tinggi seperti nasi dan roti

Saranan sihat Slim Diet II
  1. pilih makanan yang hanya didalam jadual makanan,hindarkan makanan yg tidak terkandung didalam jadual
  2. Reka aturan pemakanan anda yang menyediakan 20-35g jumlah kabohidrat sehari atau ikut menu makanan yg disediakan.
  3. goncang SDII sebelum dibuka Skup ada didalam tin.
  4. campurkan 2 skup SDII didalam 200/250ml air sejuk yang digoncang didalam shaker dan diambil 4x sehari.
  5. anda disarankan untuk minum sekurang2nya 2 liter sehari.
  6. kurangkan atau jangan mengambil minuman berkafein seperti teh,coklat,kopi keraan kafein akan melambatkan pembakaran lemak.
  7. bersenam sebanyak 30 minit sehari seperti berjalan kaki.
Mudah bukan? Apa lagi dapatkan daripada saya sekarang..Pn Nor 0197562866

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN