Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Tuesday, September 17, 2013

Promosi September 2013

Assalamualaikum wbt.

Promosi Alpha Lipid Sd2 kembali lagi. Bulan ini saya ada promosi hebat TERHAD KEPADA 10 orang sahaja yang BERMINAT NAK KURUS DALAM MASA 2 bulan.

OFFER ini akan automatiknya ditutup jika mencapai kuota 10 orang.

1) WALLYZA ALICE - LABUAN 17.9.2013
2) ZAKI - DAMANSARA17.9.2013
3) AMUTHA - SEREMBAN 23.9.2013
4) NORAINI - MELAKA25.9.2013
5) FARAHY - PUTRAJAYA 25.92013
6) Faizul - Sungai Besi 29.9.2013
7) Saya Nak Kurus No 7
8) Saya Nak Kurus No 8
9) Saya Nak Kurus No 9
10) Saya Nak Kurus No 10

Kiraan dimulakan mulai jam 12 tengah malam ini 18 September 2013 sehingga 30 September 2013 !!! CEPAT!!!.. baki 4 kekosongan sahaja



Apa yang anda akan dapat bulan ini?



Jom dapatkan sekarang Alpha Lipid Sd2. Dijamin SELAMAT dan HALAL.

Wang akan dikembalikan jika anda telah menjalani diet ini tanpa sebarang penurunan. Dengan syarat anda ikut setiap arahan dan panduan yang saya berikan. Diet dengan selamat Alpha Lipid Sd2

pm 0192820866

Alpha Lipid Sd2 memang power !!!


No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN