Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Saturday, October 3, 2009

Pendapatan Tambahan Secara Part Time Siri 1


Aslkm w.b.t. kepada pelawat blog alphalipidpower.blogspot.com

Hari ini saya tiba di RH Hotel yang terletak di Pusat Bandar Sibu jam 11 pagi dan malam ini ada pesta Tanglung. Ini kali pertama saya menjejaki kaki ke Sibu dan pembangunannya agak pesat macam Pulau Langkawi. Kebanyakan penduduknya terdiri daripada kaum Cina Fochow. Bangsa Melayu tak ramai nampaknya tetapi mungkin disebabkan ada perayaan.

Dalam perjalanan menaiki pesawat MAS ke Sibu, bersebelahan saya seorang lelaki berbangsa Iban dan baru kembali dari Kepulauan Samoa, berdekatan Australia. Beliau dan rakan bekerja di sana dan telah bekerja di Pulau Samoa hampir 6 tahun, dan kepulangan beliau ke Sibu adalah yang kedua selepas 2 tahun setengah berada di sana.

So saya bertanya beliau mengenai apakah yang menyebabkan beliau sanggup meninggalkan 2 orang anak dan isteri di Sibu sehingga hampir 3 tahun. Beliau menceritakan bahawa gaji beliau di Kepulauan Samoa hampir 5 ribu dan itulah yang membuatkan beliau bekerja di sana sebagai pekerja di sebuah resort. So saya bertanya, apakah pendapatan itu tidak boleh diperolehi di Malaysia, yang kaya dengan sumber pertanian, perniagaan dan lain2? Beliau mengakui nilai duit Malaysia lebih besar tetapi beliau mengambil keputusan untuk mendapatkan gaji 6 ribu itu sehingga sanggup meninggalkan anak beranak beliau.

Jadi terdetik di hati saya, apakah negara kita tidak cukup kaya sehingga ada warganegara kita sanggup berhijrah meninggal anak kecil mencari sesuap nasi di Kepulauan Samoa yang tidaklah membangun seperti Malaysia, cuma ianya merupakan pusat peranginan sahaja. Bukan ingin mempertikaikan keputusan beliau, tetapi kasihan kerana anak kecil masih memerlukan kasih sayang dan sebagainya.

Bagi saya, Malaysia negara yang kaya dan membangun, nak buat duit mudah sahaja. Lihat sahaja bisnes Alpha Lipid ini, kalau anda SERIUS dalam bisnes ini, mudah sahaja mencapai RM6000 sebulan. Ada yang sebulan join dah dapat income 6000, berbelas, berpuluh dan beratus ribu sebulan dalam tempoh setahun sahaja. Malahan saya sendiri yang menjalankan bisnes secara partime dalam tempoh 6 bulan sahaja telah memperolehi belasan ribu ringgit. Apa yang penting anda benar-benar serius dalam bisnes ini meskipun secaara part time. Yang syoknya, bulan November ini saya dan business partner saya akan naik pentas menerima duit royalty dalam uncang dan beg setelah menerima kali pertama pada Julai 2009. Inilah uniknya sekiranya anda benar-benar ingin menjalankan perniagaan ALPHA LIPID secara part time atau full time.

Sejak saya join bisnes ini juga secara tidak langsung akan mendidik budaya membaca buku seperti yang diterapkan oleh upline. Pentingnya kita membaca sebuah buku setiap bulan dan dalam tempoh 2 hari saya telah menghabiskan pembacaan sebuah buku bertajuk " The 45 second presentation that will change your life" di tulis oleh Bon Failla.

Ikut sahaja ilmu yang dikongsi dan anda akan tahu betapa luasnya pasaran MLM sekiranya anda benar2 faham. Hanya anda yang BENAR-BENAR SERIUS SAHAJA dan BENAR-BENAR INGIN MEMPERBAIKI TARAF HIDUP dipelawa bersama-sama saya menjalankan bisnes ini. Saya tak perlukan 50 orang untuk bersama saya, saya hanya perlukan 5 ORANG SAHAJA PARTNER YANG BENAR-BENAR SERIUS...Insyallah kalau anda salah seorang daripada 5 orang itu, saya mengalu-alukan kehadiran anda dan insyallah anda akan berjaya bersama-sama kami dalam BISNES ALAF BARU ini...dan sebelum saya menutup tirai, berikut adalah petikan daripada buku tersebut:-

" by the 1990's, MLM will be doing in excess of 100 Billion Annually. That is BIG BUSINESS. MOST PEOPLE DON'T REALIZE that MLM is that BIG!!! - salam dari Sibu

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN