Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Saturday, September 26, 2009

TESTIMONI BARU : SAKIT SENDI PULIH




Aslkm pembaca blog alphalipidpower sekalian, semoga sihat walafiat dan semestinya ada di antara anda semua masih berhari raya di rumah sanak saudara.


Alhamdulillah, semalam saya menghantar dua (2) tin ALPHA LIPID kepada customer yang tinggal berdekatan dengan rumah mertua saya di Simpang Renggam Johor. Memang saya ingin bertemu beliau memandangkan beliau adalah customer baru saya sebulan yang lalu setelah anak beliau meminta saya menghantar setin sebagai percubaan. So sebelah petang saya dan anak saya (bawa jalan2 kat kg) bertemu Puan Saniah buat kali ke 2 di rumah beliau dan pada kesempatan itu saya bertanya mengenai kesan ALPHA LIPID selepas minum hampir sebulan.



Puan saniah memaklumkan saya sendi lutut beliau selalu sakit sebelum minum ALPHA LIPID. Jadi sebelum diperkenalkan dengan ALPHA LIPID, anak beliau membelikan susu ANLENE bagi menguatkan tulang. Tetapi selepas meminum ALPHA LIPID selepas seminggu, sakit-sakit sendi lutut beliau telah beransur pulih dan beliau mengatakan bahawa produk ini mahal tapi bagus. Sudah tentu la harganya mahal sikit sebab produknya sangat berkualiti, kalau murah, kesannya berbulan-bulan. Bagi saya ianya murah sebab pembelian ini amat berbaloi kepada penggunanya.
Puan Saniah juga memaklumkan bahawa beliau tidak berasa lapar semasa bulan puasa kali ini sebab mengambil ALPHA LIPID semasa sahur. Beliau begitu bersemangat bercerita dan saya turut gembira dengan manfaat dan kebaikan ALPHA LIPID ini. Beliau juga memaklumkan bahawa minum ALPHA LIPID mudah berbanding susu ANLENE di mana beliau minum 3 - 4 gelas sehari dan tidak kelihatan perubahan kalau dibandingkan dengan kolostrum ALPHA LIPID yang beliau baru minum seminggu (ketika itu).


Beliau juga ingin berkongsi dengan jiran beliau yang sakit lutut dan sendi selepas ini dan beliau meminta setin lagi bagi memperkenalkan ALPHA LIPID kepada rakan beliau itu. Semoga kesihatan Pn Saniah dan rakannya semakin baik dan sekiranyan diteruskan pengambilan ALPHA LIPID, insyallah beliau akan bebas dari sebarang penyakit tua dan sebagainya.


Pada saya, di kala orang kata ekonomi tengah gawat dan orang kampung tidak mampu membeli ALPHA LIPID adalah tanggapan yang salah. Ini kerana, orang sakit perlukan penawar dan ianya sudah menjadi keperluan asas dalam pemakanan harian. ALPHA LIPID produk berkualiti dan cepat kesannya. Oleh itu, bila customer dah mula minum ALPHA LIPID, sudah tentu mereka merasakan perubahannya. Bagi saya, bukan ANLENE tak bagus, ianya bagus, tetapi ALPHA LIPID lebih mudah dan cepat kesannya. Kalau lihat kandungan ALPHA LIPID dalam 1 skup hidangan, KALSIUM yang dibekalkan adalah sebanyak 1000 mg bersamaan 4 gelas ENLENE. Mudah bukan?

Kalau anda di luar sana yang menghidap sakit lutut atau ibu bapa dan saudara mara, saya cadangkan anda mengambil ALPHA LIPID.


Cepat ! Promosi hebat dengan Shaker Istimewa (PERCUMA !!!) sekiranya membuat pesanan melalui En. Mat di talian 019-282-0866. Pesanan boleh dibuat melalui telefon, sms, email dan faksimili seperti tertera di atas.

Bagi anda yang berminat hendak memulakan perniagaan ALPHA LIPID secara part time dan full time, boleh hubungi saya untuk panduan lengkap bermula daripada pengenalan produk hingga membuat pesanan. Kit perniagaan berharga RM50.00 boleh diperolehi dan anda sudah layak menjadi AHLI dan mendapat harga setin ALPHA LIPID pada harga RM 150.00.

Sekian, Wassalam

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN