Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Thursday, October 15, 2009

UMUR 16 TAHUN BUKAN HALANGAN UNTUK BERJAYA


Aslkm wbt.

Apa khabar semua pembaca blog alphalipidpower. Alhamdulillah rezeki semakin mencurah sejak join bisnes ini. Ada sahaja tempahan ALPHALIPID hampir setiap hari sehinggakan membolehkan bisnes partner saya turut mendapat tempahan bukan sahaja setin malahan bertin-tin. Malahan saudara mara di kampung turut membuat pesanan 2 minggu lebih awal sebelum saya pulang ke Melaka meskipun stok Alpha Lipid belum habis diminum. Itulah dia kehebatan bisnes ini, anda tidak perlu risau kerana ramai di luar sana yang menghidap penyakit mahupun yang sihat memerlukan produk berkualiti ini.

Saya ingin berkongsi cerita di mana Sabtu dan Ahad minggu lepas saya terpaksa pulang ke Kluang Johor atas sebab bisnes Alpha Lipid sedangkan saya baru je balik seminggu sebelum itu. Dan minggu ini saya akan turun ke JB semula untuk mengembangkan sayap bisnes ini termasuk mempromosikan produk ini kepada pelanggan baru saya. Minggu lepas saya bertemu 2 orang insan yang ingin mencuba produk ini dan turut ingin mendapatkan info mengenai bisnes ini. Adik Arif berumur 16 tahun dan Cikgu Nizam saya agak dalam 35 tahun merupakan pengguna baru Alpha Lipid.

Yang menariknya saya amat kagum dengan semangat adik Nizam berumur 16 tahun yang turut berminat dalam perniagaan ini. Sebelum ini, beliau mempunyai pengalaman kerja yang sama dengan saya sebagai pencuci kereta di car wash semasa musim cuti sekolah dan saya pula semasa cuti semester. Kepayahan dan kesusahan sebagai pencuci kereta merupakan pengalaman yang manis kerana di situlah baru kita tahu untuk mencari duit bukanlah mudah dan memerlukan tenaga yang banyak dari pagi hingga petang.

Meskipun masih di tingkatan 4, beliau telah meletakkan satu impian berbanding rakan sebaya untuk menceburi perniagaan ini sedangkan rakan2 masih leka dengan kehidupan remaja. Adik Aiman yang sedang berada di tahun 2 di sebuah Univbersiti di Ibu Kota telahpun mempunyai pendapatan purata 9 hingga 11 ribu sebulan sejak join bisnes ini setahun setengah yang lalu.

Rakan-rakan sepengajian masih sibuk dan leka dengan kemewahan duit PTPTN sedangkan beliau tidak perlu pinjaman PTPTN. Gaji bulanan beliau dah macam CEO syarikat dan pada royalty bulan Julai yang lalu beliau mendapat RM23,000 dan pada bulan 11 ini akan mendapat lagi duit royalty ini.

Mari kita lihat, orang lain masih tercari-cari pekerjaan yang mendapat hasil bulanan dalam lingkungan RM600 hingga RM 2,000 sedangkan kalau mereka join bisnes ini secara part time pun sudah berlipat kali ganda hasilnya. Adik Aiman merupakan satu contoh keazaman dan kekuatan seorang yang masih mentah dan Adik Arif yang saya mula kenali ini insyallah akan menjejaki usaha dan keazaman Adik Aiman. Saya percaya sekiranya beliau memulakan langkah sekarang, insyallah dalam usia 20 tahun beliau adalah antara insan-insan yang akan mempunyai kehidupan yang senang dan berjaya.

Satu lagi kisah menarik mengenai entry kali ini dimana Adik Arif yang turut menghidap jerawat di muka telah sms saya maghrib tadi di mana memaklumkan bahawa jerawat dah tak tumbuh lagi pada muka beliau. Sebelum saya pulang ke putrajaya, saya telah ajarkan supaya menyapu buih susu pada muka beliau sebelum tidur dan setelah 4 hari, telah terdapat perubahan. Alhamdulilah dengan izin Allah, ALpha Lipid telah menjadi penawar pada masalah jerawat beliau.

Jadi bagi anda diluar sana, tak perlu nak risau, insyalah segala penyakit boleh diselesaikan dengan ALPHA LIPID. Kalau anda telah guna produk-produk lain di luar sana dan belum berkesan, saya cadangkan anda gunalah ALPHA LIPID yang boleh diperolehi melalui bisnes partner saya yang tersenarai ini. Semoga segala penyakit dapat dihindari.

Insyallah, marilah kita berjumpa di Hotel Tropical Inn, JB sabtu ini dan marilah bertemu saya dan jadilah sebahagian bisnes partner di bawah naungan ALPHALIPIDPOWER.BLOGSPOT.COM

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN