Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Sunday, July 12, 2009

KENAPA PERLU PILIH ALPHA LIPID LIFELINE??


Aslkm pembaca setia blog alphalipidpower sekalian,


Kali ini saya ingin berkongsi sedikit sebanyak latarbelakang ALPHA LIPID LIFE LINE yang merupakan susu kolostrum bermutu dan berkualiti tinggi .


ALPHA LIPID LIFE LINE diimport dari NZ New Image International, syarikat pertama dan merupakan antara pengeluar TERBESAR serta pengeksport UTAMA kolostrum DUNIA.


Syarikat yang berpusat di New Zealand ini merupakan SATU-SATUNYA syarikat PEMENANG ANUGERAH EKSPORT NEW ZEALAND yang telah disampaikan oleh Perdana Menteri New Zealand, Rt. Hon Helen Clark. Ia DIJAMIN HALAL oleh N.Z Islamic Proceed Food Management.


LATAR BELAKANG SYARIKAT


Ditubuhkan pada 1984, New Image International adalah di antara perintis produk makanan kesihatan dan pemasaran angkaian di Asia Pacific. Berpusat di New Zealand dan memasarkan produk kepada pengguna melalui wakil bebas yang pesat berkemang di Australia, Indonesia, Malaysia, New Zealand, Filipina, Singapore, Thailand dan Taiwan.


PRODUK YANG HEBAT


New Image merupakan PERUNCIT PETAMA dan TERBESAR KOLOSTRUM DUNIA. Kolustrum yang menjadi produk makanan unggul di dunia danakan menjadi produk billion dollar dalam masa 5 tahun akan datang dan akan meyaksikan tahun-tahun pertumbuhan yang sungguh dramatik. Barisan produk kolustrum yang unik ini telah meletakkan New Image SANGAT BERJAYA disebabkan KADAR ULANGAN BELIAN YANG TINGGI di kalangan pengguna di SELURUH DUNIA.


KENAPA PERLU PILIH KOLOSTRUM ALPHA LIPID?


Susu kolostrum ALPHA LIPID adalah susu kolostrum yang TERBAIK di DUNIA. Dengan kehadiran ALPHA LIPID ianya LEBIH MUDAH DISERAP KE DALAM TUBUH (hampir 100%) badan manusia berbanding dengan jenama susu kolostrum yang lain.

PERBEZAAN ALPHA LIPID

Banyak produk kolosrum terdapat di pasaran. PERBEZAAN ALPHA LIPID ialah:-

Produk yang diperbuat daripada KOLOSTRUM TERBAIK NEW ZEALAND yang PALING TINGGI MUTUNYA (GRED 10) dan DISALUTI dengan Molekul ALPHA LIPID yang akan MEMPERTINGKATKAN BIOVAIBILITI kolostrum dalam tubuh. Ia juga mengandungi probiotik dan prebiotik serta komponen bioaktif

KELEBIHAN ALPHA LIPID

Produk ini DISOKONG KAJIAN SAINTIFIK dan KLINIKAL yang telah dijalankan di INSTITUT COLOSTRUM RESEARCH (ICR) New Zealand yang mana MELEBIHI 8000 KAJIAN mengenai kolostrum ini telah diterbitkan. ICR telah MENGIKTIRAF ALPHA LIPID LIFELINE sebagai NEW GOLD STANDARD OF COLOSTRUM


KUALITI ALPHA LIPID
Bukan semua kolostrum itu sama. Kolostrum ALPHA LIPID mengandungi kolostrum bermutu tinggi diambil daripada lembu-lembu di ladang ternakan di NEW ZEALAND yang BEBAS DARIPADA HORMON, ANTIBIOTIK DAN BSE!


ALPHA LIPID kaya dengan Vitamin A, B1, B2, B3, B6, B12, C, D & E


ALPHA LIPID juga kaya dengan MINERAL (asid folik, kalsium, iron, magnesium, soldium dan potasum)


ALPHA LIPID juga mengandungi IMMUNOGLOBULLIN ( IgA, Ig, IgD, IgE, IgFI, IgFII)


FUNGSI

VITAMIN A - Untuk kesihatan mata
VITAMIN B12 - Menambah darah, sesuai untuk perempuan mengandung
VITAMIN B6 - Untuk urat saraf, kebas kaki dan tangan
VITAMIN B1 - Membantu fungsi B12 & B6 untuk jadi lebih hebat
VITAMIN B2 - Membantu fungsi B12 & B6 untuk jadi lebih hebat
VITAMIN B3 - Membantu fungsi B12 & B6 untuk jadi lebih hebat
VITAMIN C - Untuk kesihatan kulit, sesuai untuk yang mempunyai masalah kulit
VITAMIN D - Penyerapan kalsium lebih banyak, tanpa Vitamin D, kalsium yang dimakan akan keluar sebagai najis
VITAMIN E - Antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut.
FOLIC ACID - Pembentukan darah (merah) baru.
MAGNESIUM - Membantu fungsi saraf dan merehatkan otot, termasuk mengatur degupan jantung agar tetap normal. Dapat kurangkan tekanan.
IRON - Berperanan penting dalam fungsi normal imuniti. Kekurangan iron akan menyebabkan badan kita mudah mendapat jangkitan
SODIUM - Membantu menormalkan tekanan darah dan fungsi normal otot dan urat saraf.
KALSIUM - Kurangkan osteoporosis (Tulang kurang padat) yang bermula pada umur 35 tahun. Termasuk perempuan yang putus haid "monopous" akan mengalami osteoporosis. Dapat kurangkan tekanan.
POTASSIUM - Berfungsi bersama sodium, meningkatkan pertumbuhan sel dan otot.

CARA HIDANGAN

Kolostrum ALPHA LIPID boleh didapat dalam bentuk serbuk yang boleh dijadikan minuman atau dicampurkan dalam makanan.


ALPHA LIPID LIFELINE - serbuk 450 gram. Satu kombinasi HEBAT, KUALITI PREMIUM KOLOSTRUM, KALSIUM (1000mg/hidangan), VITAMIN, MINERAL DAN BAKTERIA BERFAEDAH. Mengandungi 1500 mg kolostrum bagi setiap hidangan.



CADANGAN - CARA PENGAMBILAN


Minggu pertama : 1/2 skup sehari

Minggu kedua dan seterusnya : 1 hingga 2 skup sehari (pagi dan malam sekiranya ada penyakit). Jika tiada (memadai 1-2 skup pada waktu pagi)


PESANAN PENTING !

1. Hendaklah diambil ketika perut kosong (sebelum sarapan pagi)

2. JANGAN guna AIR PANAS atau SUAM


SESUAI DIMINUM OLEH SEMUA PERINGKAT UMUR termasuk IBU MENGANDUNG DAN BAYI

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN