Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Saturday, March 21, 2009

Mari Berubah di Kala Ekonomi Dunia Merudum


Aslkm,

Apa khabar pembaca blog Alpha Lipid yang dihormati sekalian,

Semua orang tahu tahun 2009 ialah tahun ekonomi merudum di seluruh dunia sehinggakan Barrack Obama pun mengatakan tahun 2009 ialah “tahun malapetaka bagi Amerika Syarikat”.


Jangkaan ekonomi US yang merudum, tak tahu sampai bila graf ini akan naik. Dijangka dunia akan mengalami kemelesetan ekonomi yang panjang...


Berita minggu lalu Panasonic, Melaka telah menutup operasinya dan seramai 10,000 orang telah menganggur. Intel di Penang juga telah tutup operasinya dan 6,000 orang telah kehilangan punca rezeki. Di Johor pula,menurut seorang sahabat saya yang bekerja di Titan kilang yang terbesar di Pasir Gudang juga sudah menawarkan VSS!

Contoh di atas ialah kilang-kilang gergasi di Malaysia, manakala berpuluh dan mungkin beratus lagi kilang-kilang lain akan shut down pada tahun ini dan apakah pakibatnya? Dijangka 200,000 orang pekerja akan kehilangan punca rezeki mereka!

Jika sektor industria kita hampir tidak bermaya, begitu juga dengan sektor perladangan di mana harga kelapa sawit dan getah merudum dengan begitu teruk sekali.Adakah sektor-sektor lain akan selamat dari zaman ekonomi jatuh ini? Tentu tidak, semua akan merasai kesannya.

Semua peniaga akan berkurangan untung atau rugi kerana kuasa beli yang kurang dan persaingan makin bertambah apabila yang kehilangan pekerjaan tetap tadi mulai mencuba nasib dengan berniaga dan mula berjimat dalam belanja. Industri pembinaan juga akan turut perlahan apabila kurang projek. Bank juga akan turut merasa tempiasnya kerana ramai yang tidak mampu membayar pinjaman,jurujual kereta juga tidak mendapat komisyen hasil jualan kereta. Yang mungkin selamat ialah pekerja di sektor awam dan badan berkanun.

Tentulah mangsa ekonomi jatuh ni iaitu pekerja yang dibuang akan pening kepala memikirkan bagaimana nak terus survive dengan hutang rumah,hutang kereta, belanja anak sekolah, belanja dapur dan pelbagai jenis hutang lain.


Apa yang patut dibuat jika kita di buang kerja?


Lihat, kami cadangkan kepada anda untuk join bisnes kami. Kami memasarkan produk kesihatan ALPHA LIPID dan Jutawan Irfan Khairi dalam laman web beliau menyatakan bahawa:-

" Produk kesihatan (health & wellness) akan berada dalam permintaan tak kira ekonomi jatuh/naik"

Malahan baru-baru ini syarikat yang memasarkan produk kesihatan menunjukkan keuntungan 140% sedangkan syarikat pembinaan dan sebagainya rugi sebanyak 50%.




Jadi marilah belajar bersama kami dan ikutlah kami. Buka minda anda seluas-luasnya dan beri peluang untuk anda mengubah diri. Kalau anda masih selesa dengan keadaan sekarang, bermakna anda belum bersedia menghadapi tahun2 akan datang. Sediakan kewangan yang kukuh dan punca pendapatan tambahan untuk jaminan masa hadapan.

Jangan hanya berfikir dan selesa dengan pendapatan sekarang. Kalau gaji anda hanya Rm 1,000 hingga 3000 sebulan, jangan berpuas hati kerana anda sebenarnya berpotensi untuk membuat RM10 hingga RM 50K sebulan hujung tahun ini sekiranya ikut cara kami. Kebanyakan yang join team kami adalah dari golongan profesional yang income sekitar RM4,000 hingga RM 8,000 sebulan, tetapi masih ingin pendapatan sampingan secara part time. Mereka adalah antara orang-orang yang celik dan telah nampak peluang keemasan berbanding anda yang masih menutup mata dan menggelakkan kami. Insyalah, kalau anda tidak percaya hari ini, kita lihat Disember 2009 kerana kami akan buktikan kepada anda semua bahawa team kami akan memperolehi pendapatan 5 angka. Anda belum terlewat. Jangan segan hubungi kami, kerana kami akan bimbing anda untuk berjaya.
P/s - Royalty (Duit cash) bulan September di awalkan ke bulan Julai 2009 dan ditambah satu lagi pada bulan Disember 2009. Wow..bonus tahun ni banyaknye. Bulan 7 (syarikat bagi cash), Bulan 11 (gomen-1/2 gaji bulanan), Bulan 12 (gomen 1/2 gaji lagi), Bulan 12 (syarikat bagi cash pulok lagi), Bulan 3 2010 (syarikat bagi cash lagi)...x boleh tahan...jom ikut saya...
p/s - Syarikat juga akan sponsor ke New Zealand (bulan Julai 2009), Taiwan (Bulan Dismber 09), Umrah (Mac 2010) dan World Cup (Afrika Selatan) secara percuma jika ikut cara kami. Hubungi saya di talian 016-2520475.

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN