Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Saturday, March 7, 2009

IKUT KAMI !!! IKUT KAMI !!! IKUT KAMI !!!


Aslkm wbt,


Alhamdulillah sekali lagi Allah memberi saya nikmat kesihatan dan umur yang dipinjamkan lagi sehingga ke hari ini. Sebentar tadi selesai BP Alpha Lipid Putrajaya kali ke-3 di Presint 14 yang dihadiri oleh No. 1 hingga No. 6 dengan kehadiran lebh kurang 30 orang baru yang berminat untuk mengorek rahsia bagaimana kami mula bergerak pantas dalam bisnes ini. Masuk hari ni genap 2 bulan saya join sebagai rakan kongsi bisnes ALPHA LIPID dan alhamdulillah segalanya lebih mudah dan mudah kerana networking yang kami bina ini sangat UTUH ! Kenapa saya yakin bercakap begini? Kerana kami merupakan rakan kongsi baru yang masih muda, team yang sangat pantas berkembang dan telah MEMECAHKAN REKOD DUNIA !!! Genap 2 bulan, bro azwan telah berjaya mendapat royalty (Duit Dalam Beg yang dijangka mengandungi RM 26,000!). Itu belum masuk income bulanan Januari sebanyak RM 16,000 dan februari masih belum dikira. Bro. Shahril juga baru 2 bulan dah dapat lebih kurang RM 12,000 duit cash!...Apa maknanya ini??

Ini bermakna kalau anda join kami, anda memang betul2 bertuah kerana kami sangat pantas dan sangat menjaga rakan-rakan bisnes kami. Lihat sahaja dah 2 kali NO 1 hingga No 4 yang income RM 250k hingga ke RM 58K sanggup turun ke Putrajaya semata-mata kerana KAMI!!!


Macam saya cakap sebelum ini, kalau anda hendak menjadi kaya, IKUT KAMI! Jangan sombong, kerana anda masih belum tahu bagaimana nak jadi KAYA. Kalau anda nak jadi alim, anda kena berkawan dengan orang alim. Kalau anda nak jadi miskin, dah tentu anda x perlu buat apa2 kerana kemiskinan pasti akan datang kerana anda memang nak jadi miskin.
Dengar cakap kami, kalau anda nak jadi kaya, anda kena IKUT KAMI ! Join team kami ! Dengar cakap kami ! Jangan bertindak bijak kerana anda masih belum bijak nak membuat duit. Anda perlukan tunjuk ajar No 1 hingga No. 6. Lihat! mereka turun kepada KAMI!!! Ambillah peluang ini, jangan sampai hujung Disember 2009 baru nak jumpa kami. Masa itu anda TERLEWAT!!!


Kalau anda laburkan RM 4500 untuk bisnes ini, anda dijamin mendapat pulangan modal sebanyak 26.6% kalau anda seorang yang berputus asa. Labur pada ASB hanya dapat pulangan 7-8%, kene tunggu setahun pulak tu. Mana lebih bijak??? Invest RM 4,500 dan terus dapat balik RM 4,500 dan keuntungan R 26.6%. Anda bijak atau kami yang bijak membuat keputusan.


Dengar...Dengar...inilah titik permulaan anda untuk mengubah nasib anda. Dengan bisnes ini sahaja anda akan dapat pelbagai faedah:-


(a) Anda akan sihat sepanjang masa

(b) Anda akan dapat income bulanan (minimu 10K disember 2009)

(c) Anda akan dapat royalti (Duit Cash Berbeg-Beg)

(d) Anda akan dapat melancong ke New Zealand, Taiwan, Umarah dan World Cup

(e) Anda akan dapat Country Pool dan World Pool sebanyak 1 hingga 3% (aitu jualan orang atas, bawah, kiri, kanan, depan, belakang tanpa usaha anda sendiri)


Mana lagi bijak? Yang join kami semua ni anti MLM. Tapi kini dah nampak jalannya. Apa tunggu lagi. Laburkan modal RM4500 untuk buat bisnes ini. Tiada yang mustahil!!! Kami akan guide anda dan sentiasa akan guide anda.


Insyalah, 15 Mac 2009 semakin hampir, gelombang semakin terasa. Anda yang tak mahu join, saya nasihatkan supaya anda duduk diam2 sahaja, makan gaji, setengah bulan duit dah pokai., bila pencen dapat gaji pokok separuh. MAsa tu jangan menyesal. Kami pulak akan dapat macam2, bonus masuk tiap2 15 hb dan income kami insyallah RM 10K sebulan (paling kurang)Bila pencen kami masih kaya dan bertambah kaya.


Nah, ingat inilah peluang anda. Jangan asyik nak pikir, nak pikir. Lagi lama anda pikir, anda takkan kemana. Nasihat saya IKUT KAMI setahun sahaja!!! Sila hubungi saya di talian 016-2520475 untuk berjaya dalam bisnes ini. Malam ni ramai juga yang nak tengok final raja lawak. Saya pun minat jugak, tapi saya lagi minat buat bisnes ini!!! Ulangan Raja Lawak ada tiap2 hari. Apa yang saya nak susahkan !!! Time ni la bisnes !!!


*** Berita terbaru, kakak ipar saya berat badan dah turun 4 kilo dalam 2 minggu. Heboh dah kat sekolahnya cikgu sibuk tanya makan apa, makan apa. Apa lagi ALPHA LIPID la...syabas!


Kalau nak order, boleh hubungi saya terus business partner saya atau agen2 kami yang berdekatan.

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN