Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Friday, July 27, 2012

SLIM DIET2 YANG HEBAT



Alhamdulillah, sambutan di luar jangkaan mengenai produk Slimdiet2 yang hebat di mana dalam tempoh 27 hari, sebanyak 2200 tin Alphalipid Sd2 telah diborong melalui rangkaian alphalipidpower.blogspot.com. Terima kasih yang tidak terhingga kepada pelanggan kami yang setia dan mempercayai perkhidmatan yang kami berikan. Dalam masa yang sama kami memohon maaf kerana disebabkan permintaan yang terlalu luar biasa ini, menyebabkan HQ NZ New Image yang berpangkalan di Kuala Lumpur terpaksa kerja lebih masa dan disebabkan itu juga terdapat sedikit kelewatan. Justeru kami memohon maaf sekiranya terdapat sedikit kelewatan terutamanya yang mendaftar sebagai ahli kerana pendaftaran dilakukan oleh syarikat.

Manakala yang membuat tempahan secara terus tanpa keahlian, insyallah lebih cepat kerana kami boleh pos menggunakan POS LAJU . Manakala pengeposan dari HQ dijalankan oleh  . Kelewatan juga disebabkan terdapat pelanggan yang order setin sahaja dan menyebabkan syarikat terpaksa mengambil masa yang lebih. Oleh itu saya menggalakkan anda diluar sana terus mengambil pakej sebulan (4 tin) dari kami bagi mempercepatkan urusan. Anda jangan risau kerana disebabkan banyaknya testimoni tentang Alphalipid Sd2 ini, maka sudah pasti banyak penurunan dan tidak perlu was-was untuk beli terus 4 tin. Insyallah, anda ikut kaedah pemakanan yang kami cadangkan dan anda pasti berpuas hati.


Salam sayang dari saya - alphalipidpower group 0192820866

* Yang berminat nak jadi pengedar (supervisor), saya mengalukan kedatangan anda dan saya akan bimbing anda sehingga berjaya. Insyallah, yang penting di mana ada kemahuan di situ ada jalan.

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN