Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Wednesday, November 10, 2010

Mantopp....

Aslkm wbt..

lama juga x menulis dalam Blog ni kerana macam2 saluran yang boleh guna seperti FB dan sebagainya. Maka akibatnya blog ini x berkesempatan untuk diupdate. Bisnes ini masih tetap diteruskan walau sebusy mana saya sekarang. Alhamdulillah, kebanyakan customer sy masih meneruskan pengambilan Alpha Lipid dan SD2 termasuk anak bos sendiri...so business as usual...dan bukanlah alasan kenapa perlu stop memandangkan permintaan sentiasa ada. So kali ini saya ingin berkongsi pengalaman Business Partner melalui blog Kak Hasira dan sudah tentu di Facebook Terhangat beliau...



Kepada yang baru nak mengenali produk ini, boleh baca semua testimoni dan penyakit2 yang mungkin anda sedang hidapi...


Dipetik dari blog kak Hasira...

Kisah SD2....


Hari ini nak berkongsi satu lagi berita gembira...semalam dapat sms dari rakan lama kat sekolah menengah dulu2...yang menyampaikan testimoni tentang siapa lagik kalau bukan Cik SD2....

Masa mula2 mengambilnya...dia mengalami lebih kepada losing inches namun dia tetap tak putus asa...jangan risauuu...di sini  ada 2 kategori untuk begginer sama ada anda akan turun terus berat badan atau mengalami losing inches seperti kawan lama saya alami....pakaian yg biasa dipakai akan terasa semakin longgar gitu!

Eh ceritanya belum habis lagi....kena baca hingga bait terakhir ye!!!

Tapi sekarang yg bestnya berat badannya semakin laju turun...seminggu dalam 3 kg turun...itupunnnnnn....dia buat meal sendiri....al-maklum dan saya faham...sebahagian daripada kita mungkin masih perlukan menu berat seperti nasi yg mungkin masih boleh diambil cuma pandai2 kurang2kan sukatannya....kalau dulu amik sepinggan...kurangkanlah  separuh pinggan dan kalau boleh lagi jadikan suku pinggan...sebab plan diet ini mesti kita lebihkan lauk protein apa2 aje takde limited....seeolok2nya kurangkan minuman yg  manis2...bayangkan pulak jika anda betul2 mengikut plan diet...makan lebihkan lauk...minimumkan pengambilan karbohidrat JANGAN MELEBIHI 35gm....air yang laing elok adalah teh hijau tanpa gula....cukupkan minum 2 liter air dan perlu disiplin amalkan 8 skop sehari supaya losing weight seiring dengan penegangan kulit....tetap jugak kenyang...insya-allah pasti berbaloi2!!!

Now kawan2 dia dah melihat perubahan dia...apa lagi semangat yg lain pun makin membara dan ingin mencuba hasil dari promosi mulut ke mulut....dan mereka teruja sekali gus merebut peluang FREE MEMBERSHIP....dengan ingin membeli 4 tin....alhamdulillah..saya dpt perkhabaran gembira dari kawan lama...dia ternyata puas hati menjadi pengguna dan dah order banyak kali juga...yang bestnya perubahan dia menjadi semangat dan inspirasi untuk kawan2 terdekat mencuba....moga2 berjaya mendapat berat idaman masing2!!!

Kisah ALPHA LIPID...

Kali ini hasil promosi mulut ke mulut juga dari seorang insan...terima kasih yang tak terhingga kerana mengusulkan kebaikan produk ini...3 hari lepas dia selamat didaftarkan jadi ahli dan membuat belian walau setin tapi amat bernilai bagi saya untuk mengajak nada di luar sana kepentingan mengamalkan suplemen sekurangkannya sebagai antibodi juga untuk kecergasan sehari-hari....tidak semestinya bila dah sakit tenat baru nak mencari(ya memang seperti sudah agak terlambat)...inilah hebatnya produk yg bagus....hasilnya saya mendapat prospek baru dari sekitar sini bila cerita serba sedikit apa yg saya dah saya rasa sejak setahun dulu jadi pengamal ternyata tidak sia2...dan ada lagi cerita bersiri yang best2...

Hari ini walau dia baru nak mulakan jadi pengamal kerana ada sedikit masalah kesihatan....tempiasnya sudah berjangkit kepada kakaknya yg jauh di Penang...yang mahu mencuba khasiat yg sering disebut2 oleh ramai orang di luar sana...lebih senang nampaknya perjalanan bisnes saya..terima kasih banyak atas kepercayaan mereka!!!

Bercerita tentang produk bagus...sebenarnya lama2 saya selaku pengamal juga pengedar...memang tiada masalah...untuk melebarkan sayap lebih jauh dalam bisnes ini...permintaan sentiasa ada...rugi jika anda menjadi ahli tetapi tidak menjadikan sumber site income...atau sekurang2nya jadialh pengguna tetap!!!

Malah driver bas anak2 yang menjadi pengamal hujung tahun lalu....macam dah lama tak meng"order"dalam 2-3 bulan ini.... tiba2 siap pesan kat anak2 nak stok 1 tin Isnin lalu....dia dulu mengalami darah tinggi yg teruk dan kena warded hampir seminggu...habis terganggu rutin pergi balik anak2 ke sekolah sekitar Bandar baru Bangi....selepas itu saya mencadangkannya suplement terbaik ini...mungkin kekangan kewangan agak terhad baru2 ini seperti dia menghilang sekejap tapi alhamdulillah kini dia mula menyedari balik kelebihan produk ini untuk kesihatn yg berkekalan.

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN