Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Sunday, January 3, 2010

Testimoni Darah Tinggi, Kencing Manis dan Sakit Lutut


Aslkm wbt,


Minggu ini saya pulang ke kampung di Simpang Renggam Kluang sempena Tahun Baru. Seperti biasa saya akan berjumpa dengan beberapa customer saya di sana dan ingin saya share beberapa cerita tentang perubahan yang dialami oleh pengguna baru saya iaitu Puan Saloma yang menghidap darah tinggi dan sakit lutut. Puan Saloma sebelum ini menghidap darah tinggi pada bacaan 180/120 dan setelah hampir setin meminum Alpha Lipid, darah tinggi beliau telah turun kepada 120/80. Alhamdulillah. Malahan beliau katakan bahawa sakit lutut beliau telah pulih. Syukur kerana saya dapat membantu seorang lagi hamba Allah kembali menjalani kehidupan yang lebih bermakna.


Manakala Puan Saniah yang saya ceritakan pada entry sebelum ini telahpun berhenti mengambil Anlene dan terus mengambil produk Alpha Lipid. Masalah darah tinggi dan kencing manis telah pulih. Saya ingin ucapkan tahniah dan syabas kepada anak beliau, Puan Niza yang sangat prihatin dengan kesihatan ibu beliau dan kini ibu beliau semakin sihat daripada penyakit berbahaya.


Jadi anda diluar sana, bantulah ahli keluarga anda yang menghidap penyakit kronik dengan produk ini. Hubungi saya untuk mendapatkan Alpha Lipid dan nasihat yang betul semasa meminum Alpha Lipid. Bagi anda yang inginkan Alpha Lipid dalam bentuk tablet dan kapsul, boleh hubungi saya segera di talian 019-27562866

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN