Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Tuesday, August 4, 2009

AWAS !!! ANDA AKAN DIJANGKITI BILA-BILA MASA SAHAJA


PUTRAJAYA 4 Ogos — Walaupun tiada kematian dilaporkan dalam tempoh 24 jam sejak 8 pagi semalam akibat selesema babi atau Influenza A (H1N1), sebanyak 14 kes baru dikesan dalam tempoh tersebut, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.


Daripada 14 kes yang dilaporkan itu, 13 merupakan kejadian daripada tiga kluster baru dan satu kes sporadik atau terpencil.


“Jumlah kes terkumpul kes Influenza A (H1N1) di Malaysia setakat 8 pagi hari ini ialah 1,460 kes dengan jumlah kematian lapan orang. Daripada 1,460 kes itu, 574 atau 39.4 peratus adalah kes import dan 886 kes jangkitan tempatan,” katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Jawatankuasa Kebangsaan Antara Kementerian Mengenai Pandemik H1N1 di sini hari ini.


Katanya, daripada jumlah itu, 1,410 kes telah sembuh dan hanya 27 kes sahaja yang sedang menerima rawatan antiviral di hospital dengan 10 daripada kes itu berada di unit rawatan rapi manakala 23 orang sedang menerima rawatan antiviral di rumah.


Beliau juga berkata, daripada 10 kes yang berada di unit rawatan rapi, tiga mempunyai faktor risiko yang tinggi iaitu obesiti (1), wanita lepas bersalin (1) dan imuniti rendah (1).
Bagi 14 kes yang dikesan dalam masa 24 jam yang lalu, satu kes dirawat di unit rawatan rapi dan 13 orang menerima rawatan pesakit luar, katanya.


— BERNAMA


Aslkm pembaca blog Alpha Lipid Power sekalian,

Semalam kita dikejutkan dengan kes kematian virus H1N1 yang ke 8. Nampak gayanya virus ini semakin menular. Entah kita perasan atau tidak, kita sebenarnya amat terdedah kepada jangkitan virus ini meskipun kita rasa tempat kita berada dalam lingkungan selamat. Tetapi, virus ini boleh dijangkiti di mana-mana sahaja. Persekitaran kita sudah tidak selamat. Dan nampak gayanya tiada pengurangan kes jangkitan buat masa ini dan penyebaran virus ini sudah merebak termasuk di kawasan lembah kelang, kuala selangor, cyberjaya, melaka dan lain lain lagi.

Adakah topeng muka merupakan preventive terbaik pada masa ini. Tidak juga, mungkin bolehlah dijadikan kaedah preventif sementara. Tapi yang penting immuniti badan kita. Adakah badan kita sudah mampu bertahan daripada serangan virus berbahaya ini?

Nah, saya cadangkan agar anda di luar sana memulakan langkah pencegahan dan pertahanan dengan mengambil 2 skup alpha lipid sehari sebelum melangkah ke pejabat. Kenapa perlu ambil alphalipid? Kerana alphalipid meningkatkan sistem pertahanan badan kita dengan peningkatan antibodi yang mampu menahan serangan virus ini. Telah terbukti di mana tidak seorang pun business partner kami (lebih kurang 100 orang) yang pergi ke New Zealand Julai lalu yang ditahan kerana menghidap virus tersebut sedangkan seramai 3 orang penumpang di dalam pesawat yang sama telah disahkan dijangkiti virus tersebut. Masing-masing business partner kami meminum alpha lipid semasa berada di New Zealand dan meningkatkan jumlah skup supaya sistem imunity badan dipertingkatkan.

Kami juga sekeluarga ikhtiar dengan meminum alpha lipid setiap pagi sebelum ke pejabat bagi mempertingkatkan imunity system badan kami. Malahan anak2 kami pun telah kami beri minum supaya tidak mudah dijangkiti virus ini ketika di taska.

Jadi apa yang nak ditunggu lagi? dah kena virus baru nak bertindak, masa itu anda terlambat. Tak perlu nak berkira untuk keselamatan diri anda sekelurag. Insyaalh, tubuh badan anda mempunyai sistem pertahanan badan yang sangat baik sekiranya anda meminum alpha lipid. Dapatkan alpha lipid dari business partner saya yang tersenarai. Kos penghantaran RM10 akan dicaj sekiranya anda minta dipos. JANGAN TUNGGU>>>>>HUBUNGI 019-2820866


No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN