Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Sunday, April 26, 2009

TESTIMONI TERKINI DAN HEBAT - PATAH KAKI KEMALANGAN


Aslkm semua,

Belum sehari entry gout saya diupdate, saya kene update entry baru  la pulokkk..hehe..Sekarang ni jam 12.27 tengah malam, saya masih belum tidur kerana sedang melayari website. Sedang saya leka melayari website, masuk satu sms dari Encik Rusdi (baru join 1 bulan lebih). Rupa-rupanya beliau sms saya satu testimoni customer beliau berbunyi:-

 " Salam, ini testimoni customer/kawan saya En. Yusuf, umur 40 tahun telahmengalami kemalangan 9 bulan lalu di mana kakinya patah pada bahagian belakang kaki, 1 tulang patah. Kaki beliau lambat sembuh akibatnyabeliau mengalami kesakitan ketika berjalan dan naik tangga. Dah mengurut lebih 50 kali. Jalan seperti terhencot-hencot. Beliau mengambil ALPHA LIPID dan kesannya sangat cepat dimana setelah beberapa ketika dalam 2 jam beliau dapat naik tangga tanpa sakit. Setelah 2 hari, beliau dah boleh melompat depan saya!!!. Dia gembira kini berjalan dah tak terhencot-hencot"..

Anda rasa apa yang perlu saya katakan lagi??? Alhamdulillah, kami telah membantu ramai orang sakit supaya gembira..Inilah amalan kami di akhirat nanti. Membantu orang sakit dan biasanya pesakit akan mendoakan orang yang menolong beliau agar murah rezeki dan dilindungi Allah. Saya tumpang gembira Saudara Yusuf dan business partner saya, En Rusdi kerana bagi saya beliau telah membantu saudara-saudara kita di luar sana dengan produk ini. 

Saya percaya barag siapa yang membantu orang sakit, nescaya rezeki beliau akan melimpah ruah macam yang berlaku pada saya sendiri sejak saya join bisnes ini. Macam2 rezeki saya dapat dan tak diduga. Semua urusan menjadi mudah walaupun sibuk dengan kerja di pejabat. Emosi menjadi lebih stabil meskipun terpaksa stay back sampai 2 3 pagi di pejabat. 

Bagi sahabat-sahabat saya di luar sana yang masih teragak2 nak join bisnes ini dari sejak saya berjumpa anda, anda belum terlewat dan rezeki anda di hadapan amat banyak. Hanya orang2 yang bijak mengambil peluang yang telah diberikan sahaja yang pasti akan berjaya. Anda belum terlewat, dan marilah bersama saya  setahun membantu orang sakit di Malaysia ini. Pahala kita dapat, Rezeki pun kita dapat. Insyallah, impian saya dan business partner kami akan tercapai sebelum hujung tahun ini iaitu mendapat pendapatan bulanan 5 Angka. Anda? Fikir-fikirkan...

Wasalam..
 
 

No comments:

Post a Comment

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN