Search This Blog

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE

Borang Pesanan Anda

Saya ingin
Nama Anda:
No Kad Pengenalan Anda
Produk 1
Bilangan
Produk 2
Bilangan
Alamat Penghantaran
No Tel Bimbit Anda
Email Address:
No akaun Bank (Maklumat diperlukan sekiranya ingin menjadi ahli bagi rebet sekiranya belian melebihi 4 tin sebulan)
Bank dan Cawangan
Pembayaran melalui akaun

Form provided by Freedback.

Anda suka? Hebahkan

Followers


LinkWithin

ShareThis

Thursday, January 1, 2009

Susu Penawar Pelbagai Penyakit..Sangat HEBAT !!!

PENAWAR KEPADA PELBAGAI PENYAKIT - ALPHA LIPID LIFE LINE


2 tahun kebelakangan ini tahap kesihatan aku menurun mcm aku selalu letih, stress, mata selalu mengantuk, kulit kepala gatal2, di tambah pula resdung aku yang tak pernah-pernah nak hilang. Mcm2 ubat dah guna. Tapi sejak sebulan lalu aku amik ada satu ubat ini namanya ALPHA LIPID LIFE LINE. so far beri kesan kepada tahap kesihatan aku, wife aku pun makan jugak. Bapak aku yang sakit urat kaki alah2 nak kene gout pun aku bagi makan benda ni. Alhamdulillah sekarang aku tak payah bersusah sebab bapak aku dah boleh jalan mcam biasa. Kalu tak dulu aku ngan adik beradik lain terpaksa lik melaka bawa bapak aku berurut.


Aku pun teruja ngan produk ni, so ak jugak suggest kat kawan2, mana tau kalu ada sedara mara yang sakit kuat, mcm2 sakit yang tak pernah sembuh, boleh try benda ni. Bagi minum kat mak, ayah, sedara mara yang sakit dulu mudah-mudahan semakin sihat. kalu ada masa cuba tgk website alpha lipid, memang banyak penyakit yang boleh diselesaikan daripada sekecil-kecil penyakit hinggalah kanser, masih boleh dirawat. Anak2 kalu diberi makan benda ni boleh jadi bijak. Maklumlah mineral dan mcm2 vitamin ada dalam ALPHA LIPID. Tak le mahal mana pun harganya dipasaran RM 180 setin, tapi kalau order ngan aku boleh la kurangkan sikit. Kalu korang berminat nak order kat aku, boleh dapatkan pada harga rm 450 = 3 tin dan secara automatik jadi ahli dan dapat income (sila sms nama, ic, alamat dan akaun bank untuk dikreditkan ke dalam akaun anda sekiranya order terus 3 tin). .
Bagi sesiapa nak order melalui email, boleh masukkan bayaran ke dalam akaun CIMB 16010000670207 dan terus sms ke no hanset saya :-
(i) nama
(ii) alamat
(iii) Jumlah order
(iv) tarikh bayaran
(v) masa bayaran dibuat dan no. rujukan transaksi




Tapi betul bila dah makan benda ni sekali sehari, badan korang rasa bertenaga. tgk je la vitamin dan mineral yang ada dalam tin ni macam berikut:-

Vitamin A Untuk kesihatan mata.
Vitamin B12 Menambah darah, sesuai untuk perempuan mengandung.
Vitamin B6 Untuk urat saraf, kebas kaki tangan.
Vitamin B1 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin B2 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin B3 Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
Vitamin C Untuk kesihatan kulit, sesuai untuk mereka yang punyai masalah kulit.
Vitamin D Penyerapan calcium lebih banyak, tanpa Vitamin D calcium yang dimakan akan keluar sebagai najis.Vitamin E Antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan
penyembuhan, mengurangkan parut.


Kandungan Minerals


Folic Acid Pembentukan darah (merah) baru.

Magnesium Membantu fungsi saraf dan merehatkan otot, termasuk mengatur degupan jantung agar tetap normal. Dapat kurangkan tekanan.

Iron Berperanan penting dalam fungsi normal imuniti. Kekurangan iron akan menyebabkan badan kita mudah mendapat jangkitan.

Sodium Membantu menormalkan tekanan darah dan fungsi normal otot dan urat saraf.

Kalsium Kurangkan osteoporosis (Tulang kurang padat) yang bermula pada umur 35 tahun. Termasuk perempuan yang putus haid "monopous" akan mengalami osteoporosis. Dapat kurangkan tekanan.

Potassium Berfungsi bersama sodium, meningkatkan pertumbuhan sel dan otot.


Total Immunoglobulin


IgA Juga dikenali sebagai mukos antibodi, mencegah serangan kuman bakteria daripada melekat pada dinding organ. Juga membantu menghasilkan protein yang mencukupi untuk badan manusia.

IgM Antibodi ini dihasilkan oleh sel-B & dijumpai pada tulang, usus makan, paru-paru & kelenjar limpa. Ianya dapat mengaktifkan penghasilan sel darah merah, membekalkan oksigen serta mempercepatkan proses meneutralisasi sebarang racun kuman bakteria yang dijumpai dalam badan manusia.

IgE Fungsi sebagai bahan peroksida, melindungi sel-sel membran, menghalang sebarang tumbesaran sel penyakit, menguatkan tulang, sistem saraf & bahagian otak manusia.
IgGMerupakan komposisi tertinggi dalam antibodi, mengaktifkan sel darah putih untuk menentang serangan kuman bakteria, terutama E-coli, kuman bakteria yang kerap dijumpai dalam usus pesakit.

IgD Membekalkan haba, membantu penyerapan kalsium & pengagihan kalsium pada tulang.

IgFI & IgFIIIgF merangsang pertumbuhan kulit baru. Mengekalkan ketegangan kulit dan melawan fungus, bacteria, virus dan pathogen.

Aku tak nak cerita lebih2, korang try dulu dan tgk apa perubahan diri. Kulit pun boleh jadi tegang tau, awet muda lagi. Kalau korang nak tahu lebih lanjut call je kat no ni bila2 masa : 016-2520475 atau nak tempah kat email aku mosbar79@gmail.com.my

Sebagai anak, kita kena pastikan ibu bapa kita sentiasa sihat agar mereka dapat jalankan amal ibadah dengan mudah. Inilah pengorbanan kita sebagai anak selagi mereka masih hidup. Disamping itu, kesihatan diri dan keluarga pun kene pastikan sempurna.

Kalau korang atau ibu bapa, sanak saudara ada penyakit2 ni ( Asma,Arthritis,Allergy,Buasir,Bisul,Buah Pinggang, Ezema, Fybroid, Gout, Gastrik,Haid,He patitis B/C,Jerawat,Jangkitan Kuman, Kayap, Kanser, Kencing Manis, Keletihan,Leukimia,Masalah Paru-Paru, Masalah usus,Migrain,Resdung, Stroke/Lumpuh,sakit Kulit, Ketumbuhan, Thyroid, Demam Campak, Jantung,TB,Parkinson, Ulser, Lemah Tenaga Batin,Stress,Bersalin/Wanita Mengandung, Sakit Tua, Masalah Haid/Kesuburan, Ahli Bina Badan, Dapat Meningkatkan Daya Ingatan/IQ,Awet Muda, Kekurangan Oksigen Dalam Darah dan banyak lagi )...nasihat aku... janganlah lengah2kan guna produk ni.

Last sekali, bacalah tetimoni orang2 lain yang dah sembuh dari pelbagai penyakit apabila minum colestrom ni kat internet dan paper.

Dijemput saudara saudari yang berminat dan jadi pengedar produk ini menghubungi secara sms, email dan phone call dan untuk makluman produk ini mula meletup di pasaran kerana kualitinya. Saya mencari rakan-rakan dari setiap negeri sebagai pengedar kerana saya merupakan orang yang rapat dengan orang no. 1, 2 dan 3 yang merupakan pengasas di Malaysia. Siapa berminat boleh dengar taklimat pada 7 Januari 2008 di Lembaga Getah KL, berdekatan dengan KLCC. Sila inform saya terlebih dahulu dan saya akan jelaskan serba sedikit mengenai produk ini dan peluang perniagaan terbuka luas di mata anda kerana pengedar masih lagi kurang

2 comments:

Pertanyaan boleh juga add di fb Alphalipid Sdii Nak Kurus

SERVIS NAIKKAN LIKE FANPAGE MURAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Banner

Kadang-kadang sesuatu yang berharga itu kita sedari setelah ia meninggalkan kita, dan kala itu kita hanya pasrah

FREE MEMBERSHIP BULAN FEBRUARI 2011..ANDA BOLEH MENJADI AHLI DAN MEMULAKAN BISNES BERSAMA KAMI

Anda ingin Kebebasan Masa, Banyak Wang, Gaya Hidup yang Hebat? Anda merasa BOSAN berkerja? Bosan hidup dikawal oleh boss? Tidak puas hati dengan gaji anda? Bukankah hidup anda adalah untuk anda KEJAR IMPIAN anda, bukan bekerja untuk menjayakan IMPIAN boss anda? Kami boleh bantu anda capai IMPIAN anda: Pendapatan Lumayan Jutawan+Percutian Luar Negara+Rumah Idaman+Kereta Idaman+Kebebasan Kewangan+Kebebasan Masa dan Potensi Diri anda ke Tahap Maksimum. PEGEDAR DIPERLUKAN SEKARANG. SESIAPA YANG BERMINAT ATAU INGIN MENDAPATKAN PENERANGAN BOLEH HUBUNGI SAYA DAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT DUIT CASH DALAM UNCANG DAN BEG SETIAP ENAM BULAN